Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en e46 318 coupe stående pal i garasjen.

Skulle ned i garasjen for å vaske bilen nå, men starteren stod bare og slo...

Bilen stod i fri og jeg klemte inn clutchen, men det var fortsatt ikke mulig å trille den fremover eller bakover :puppydogeyes:

Det var akkurat som å skyve på en bil som står i gir, fikk ruga den 5-10 cm før den bråstoppet, virker som om det er høyre bakhjul som står :-k

Bilen står i garasje med ca. 0 grader i, og jeg var ute og kjørte den for to uker siden uten problemer før den ble satt dit igjen. Bremseskivene beveger seg i kalipperen, så det er ikke bremsene som har satt seg/spekt.

NOEN SOM VET HVA DET KAN VÆRE ELLER SOM HAR VÆRT BORTI DETTE FØR?

Endret av Sjøbuse
Endret topic. Les forumsregler!
Skrevet

Har en e46 318 coupe stående pal i garasjen.

Skulle ned i garasjen for å vaske bilen nå, men starteren stod bare og slo...

Bilen stod i fri og jeg klemte inn clutchen, men det var fortsatt ikke mulig å trille den fremover eller bakover  :puppydogeyes:

Det var akkurat som å skyve på en bil som står i gir, fikk ruga den 5-10 cm før den bråstoppet, virker som om det er høyre bakhjul som står  :-k

Bilen står i garasje med ca. 0 grader i, og jeg var ute og kjørte den for to uker siden uten problemer før den ble satt dit igjen. Bremseskivene beveger seg i kalipperen, så det er ikke bremsene som har satt seg/spekt.   

NOEN SOM VET HVA DET KAN VÆRE ELLER SOM HAR VÆRT BORTI DETTE FØR?

Håndbrekket? da er det og mulig å "ruge" bilen litt frem og tilbake, kanskje det har låst seg fast (siden det bare er ett hjul)

Skrevet

Håndbrekket? da er det og mulig å "ruge" bilen litt frem og tilbake, kanskje det har låst seg fast (siden det bare er ett hjul)

Det kunne vært det, og det kan forsåvidt også være det, men synes det er rart at jeg ikke får start bare på grunn av at håndbrekket har låst seg på et hjul...

Har satt bilen på lading nå, men jeg tror ikke det var lite strøm på bilen. Radio, lys og lamper i dashen lyste som de skulle, men blinket når jeg vred om strateren.

Hmmmm  :-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...