535Terjen Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Har en 1998 E39 528iA Touring som selges i deler. Motor har jeg tatt selv, og automatkasse er defekt (går ikke i revers).Ellers er det mye bra deler på denne.Bilen er gått 192000km og har minimalt med rust (Tectylbehandlet jevnlig).Har gått som varebil (grønne skilt) til i forfjor, så bl.a. baksetet er så godt som nytt. En del nye deler som f.eks luftbelger til nivåreguleringen bak, nytt håndtak m/skiltlykter til bakluke (ikke montert), frontrute, hovedlyktene foran var nye for 1,5 år siden.Ellers er det original Shadow-line. BUD ønskes! Flere bilder kommer om ønskelig Bilen står i Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Pris på speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Sidespeila er dessverre akkurat solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Hele bilen er nå solgt, bortsett fra skinninteriøret og hovedlyktene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bberg Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Pris for interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
localbastard Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Hei du!Jeg trenger følgende deler: Ute Temp. måler/sensor som skal sitte i hjulskjermen. Bensinmåleren som befinner seg inne i bensintanken.Kontrollpanelet (Usikker på hva dette kalles) til klima anlegget. Som befinner under Radio/CD. Har du noen av disse tingene? Hva er prisen? Jeg er ikke ofte inne på dette forumet å sjekker. Så om du kan sende meg en sms på 91743864 så er det veldig bra. Eller sende meg en melding her: https://www.facebook.com/TannyManana Håper å høre fra deg ASAP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå