Chris2pher Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Er det noen som har sett dette før? Fikk kontrollen og nøkkelen med bilen, forje eier viste ikke hva det var for noe. Jeg regnet med det var alarm eller sentral lås kontroll, men det eneste signalhornet jeg finner er det til fløyten. Har prøvd å klikke på kontrollen, den lyser rødt når jeg trykker på knappene men ingenting mer skjer.
mege34 Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 aldri sett før og d e gøy ! har du airbag på passasjersiden? kan d være får å skru den av? knappene skulle eg tro var til fjernstyrt sentrallås. søk litt på google og se om du har samme "boksen/kontakten" under baksete som ska være då. Sent from my T18+ using Tapatalk
Chris2pher Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 har ikke airbag nei, men kan jo være det var originalt... Om det er sentrallåsen den er til så funker den dårlig Får ta meg en runde på google
Marionette Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 http://www.macrodrink.de/e34/prospekte/BMW%20Teile%20und%20Zubeh%f6r%201994.pdfSide 43 er det vist på bildet fra den originale bmw katalogen
tomasb Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Ser ut som det er til ettermontert "original" alarm.... Googlet "Gemel italia" og voila http://www.abacuscaralarms.co.uk/alarms/serpi_star/
mege34 Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 bare å få d til å funke då Sent from my T18+ using Tapatalk
Chris2pher Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Jeg som har bestilt meg alarm fra ebay jeg tenkte å hive i Men finner ingenting om nøkkelen i katalogen da :/ Takk for hjelpen
mege34 Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 du kan helt sikkert koble den fra ebay på orginalstikket hvis du har d under baksete, og d har du vell Sent from my T18+ using Tapatalk
Chris2pher Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Skrevet Februar 16, 2014 Har ikke sett på det enda, men poster her så snart jeg får det gjort noen.som har bilde av hvordan.det ser ut? Så slipper jeg å rote i blinde
mege34 Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 har ikke bilde men det finnes på google skal ligge under baksete på førersiden mot førersete. du må skru av plastikdekselet. Sent from my T18+ using Tapatalk
Chris2pher Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Skrevet Februar 19, 2014 Har funnet alt sammen, men får det ikke til å virke, noen tips? Bilder kommer i morgen
mege34 Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 det er vell ikke så mye du må koble til for at det skal funke. strøm og jord er jo greit så må du måle deg frem til hvilket ledning som får strøm når du låser og annen ledning får åpning. mener d var to av begge men du trenger bare en. hvis du skal ha blink i lysene så måler du deg frem til hvilket ledninger det er og. så må du huske og parre kontrollen med boksen så du hører et klikk i den når du trykker på knappen sorry for rotete skrevet men e trøtt i trynet å sitter på telefonen så la gå Sent from my T18+ using Tapatalk
Chris2pher Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Skrevet Februar 20, 2014 Oki, glemte helt de bildene, men de kommer i løpet av helgen, så ser jeg om jeg finner ut av det samtidig
Chris2pher Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Skrevet Februar 21, 2014 Finner ingen tilførsel som jeg kan skjønne er ment til alarmen, skjønner heller ikke hva høytalerene/mikrofonene over A-stolpen er til (er på begge sider) EDIT: Var masse plugger og greier bak med selve hjernen, men glømte selvfølgelig å ta bilde av de før jeg skrudde sammenigjen.
mege34 Skrevet Februar 24, 2014 Skrevet Februar 24, 2014 du kobler deg til på et stikk under baksete på førersiden hvis du hadde orginal alarm. gult srikk med 25? pinner. hvis ikke kan du finne kabelbunden som går til låsen på bagasjeluken og måle med multimeter hvilke ledning som får strøm (sender signal) når du låser opp og igjen. en for låse og en for låse opp Sent from my T18+ using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå