Eksos Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Hei, har en liten issue her! En eller annen gjenstand, har funnet veien ned i rolloen min, og sklir fra side til side dersom jeg svinger hardt.. Usikker på hva som er der, men kan høres ut som en penn, uten at jeg helt forstår akkurat hvordan den skal ha kommet seg inn der... Er det noen som har demontert en slik før? Har hatt ute setene og høyttalerene bak, uten å helt forstå hvordan jeg kan gjøre dette på greiest mulig måte... Kan naturligvis bare skru ut absolutt alt, men? Håvard
Traktortom2 Skrevet Februar 15, 2014 Skrevet Februar 15, 2014 Om lyden kommer fra selve rolloen så kan det hende du har fått knekt en av de plukkene inni låsen... de kan være litt sjøre... Rollon er satt sammen med poppnaggel plugger og må borres ut for å de montere... lettere å bare bytte hele greia... Jeg har en ligganes også foresten...
Eksos Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Skrevet Februar 16, 2014 Skal undersøke, vanskelig å høre fra førersetet... ;p Rolloen går helt fint opp og ned, uten ulyder, men det er ett eller annet som ligger nedi der og glir fra side til side dersom jeg svinger hardt..
Traktortom2 Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Høres ut som det er en av låse pinnene... Du kan kjøpe min billig om ddt er mye galt, men blei selv anbefalt å bare bytte hele greia siden det var festet med poppnaggel. Eneste som er med min er att valpen vår har tygget noen få merker på ene siden av soffe du drar bortover. Så jeg kjøpte ny siden det var surr å bytte og kun få tak i stoffe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå