midlertidig Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Har nylig montert en ny M-tech/M5 fanger på e39'en min. Denne var kjøpt hos GSbildeler, og de på Bavaria anbefaler denne viss du ikkje kjøper orginalt. Når jeg monterte den gjorde jeg alt rett, og det var enkelt og montere den på. Festene på sidene er i god stand og de står ikke skevt på. Men, av en eller annen grunn går den ikke helt inn sånn som den skal. Den mangler ca en 1cm på begge sidene og den står litt bøyd nedover. Noen som har værrt borti dette?
hanzhe Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Ser ut som du har bomma litt på hengslene innerst der fangeren møter karroseriet. Hadde nøyaktig samme problem selv, må bare prøve flere ganger til den satt bedre.
midlertidig Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 Hmm, jaja, får vel bare prøve meg fram da. Var en gummilist på toppen av den gammle fangeren. Satt ikke den på den nye fangeren for det ble veldig mye vanskligere å få den plassert og under lyktene...
powerfulglenn Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 samme var det på min Jeg også bommet litt Så etter noen forsøk så smatt den rett på perfekt
midlertidig Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 så det er bare til å presse på?eller må jeg ta den av/lirke tilbake litt for så å prøve å tre den på igjen?virker som den står perfekt på nå, men kommer rett å slett ikke lenger inn, uansett hvor mye jeg presser.som du kanskje ser på bildene, så blir det veldig smalt mot tuppen av fangeren, skal det være sånn, eller bøyer den seg ned igjen når jeg får den ordentlig på?
powerfulglenn Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Du må nok ta den litt av på et par ganger :pmen 1 ting du vet i fangeren? under der man skrur den fast? der er det noe plastikk greier til radiatoren som du må fjerne litt av har du gjort det? Ellers så kan den stoppe i den
bjalle Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Bruk rikelig med silikonspray så skal den smekke på plass,det gjør ihverfall en orginal M fanger,GS tør vel ikke selge fangere med så dårlig passform. midlertidig reagerte på dette 1
midlertidig Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Skrevet Februar 15, 2014 Du må nok ta den litt av på et par ganger :pmen 1 ting du vet i fangeren? under der man skrur den fast? der er det noe plastikk greier til radiatoren som du må fjerne litt av har du gjort det? Ellers så kan den stoppe i den Tenker du på de som stikker opp i firkanter? De som er oppforbi gitteret? De har jeg ikke tatt av, for det virket som de ikke sto i veien..
powerfulglenn Skrevet Februar 25, 2014 Skrevet Februar 25, 2014 Ja de som er ved gitteret der ja tror det er et deksel til radiatoren eller noe ta og sjekk hvor mye klaring du har der jeg måtte kutte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå