neonblue Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Hei! Har noen mulighet til å hjelpe meg med hvor jeg kan få tak i sort eksos pipe til 328i. Ebay var selvfølgelig første plass jeg sjekket!1 selger hadde 1 stk igjen og klarer ikke å finne det noe sted!Vil gjerne ha orginaldelen siden den er noe spesiell formet, Har noen forslagom hvor jeg kan finne det?Takk for hjelpen, sjekk link for bildehttp://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-328i-Left-Hand-Drive-Black-Chrome-Exhaust-Tail-Pipe-Genuine-BMW-/221339927582?ssPageName=ADME%3AL%3APMR%3AGB%3A1123&nma=true&si=mt%252FlVIe%252BHyMB0Ea8o7tfEAozUzg%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Om det er kun farge forskjellen du er ute etter hvorfor ikke bare spry dem svarte med varmebestandig spry? Billigere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neonblue Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Om det er kun farge forskjellen du er ute etter hvorfor ikke bare spry dem svarte med varmebestandig spry? Billigere det Så det fungerer og blir pent? Tar gjerne imot tips =) Hvor kan jeg finne sånn spray? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Det avhenger litt på åssen dyse på spryen du bruker.. og om du bruker en matt svart spry så er det lettere å få det fint, evt. Kan du også rullemale (ikke pensel) så blir det bra det også... Jeg vil tru att om du velger samme type spry som man bruker på kalyptere så burde det være bra nok (spry som tåler opp til 500grader) Kan om du velder å bruke rull og se etter samme maling som brukes på de stålplatene bak peisen (varmeshold) de er varmebestandig hør da evt med fargeriket Hust å puss nøye og rens rørene skikkelig for støv før du spryer eller ruller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Sånn spry får du tak i på biltema, GSbildeler, mekonomen og generelt der de har Stort utvalg av spry. Bare pass på å velg de som tåler varme opp til 500 grader eller noe sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neonblue Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Sånn spry får du tak i på biltema, GSbildeler, mekonomen og generelt der de har Stort utvalg av spry. Bare pass på å velg de som tåler varme opp til 500 grader eller noe sånn Takk for god hjelp begge 2! Men bør jeg slipe ned å farge opp igjen den jeg har eller kjøpe nye i krom og lakkere? Koster ikke all verden for de i krom på ebay =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Ser ikke helt for meg hva du tenker... Skal du lakke hele eksos anlegge ditt i svart (fra motoren og helt frem bak til enderøret) eller bare ta bakre potta? Om du er ute etter en spesiell potte som du får i krom og lakke den svart så pusser du bare bra nok til att du er sikker på att lakken får feste og ikke løsner. Prøv å unngå å puss vekk kromen helt siden det ligger rustbeskytter og andre ting under kromen. Ingen stor krise om du kommer litt langte noen plasser, bare unngå det så godt du kan, men samtidig nok til att ny lakk får god feste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Jo en ting til... uansett hva du skal lakke. Personelig trur jeg det å rullemale det ville blitt kulere enn spry Du vil få en litt mer røffere look på røra vil jeg tru enn en helt glatt overflate med spry... dette er jo en del som ligger under bilen og det å få noe som er så glatt under der kan fort se litt harry/jalla... kanskje bruke type hamerait maling om du får en varmebestandig av den og rull den ut. Det vil gi en kul effekt på lørene... og om det blir for glatt overflate med rull så prøv en pensel og se (prøv å unngå mest mulig penselstriper) Lykke til og legg ut noen bilder av dette med utstyr og maling du ente opp med Har lyst til å se resultate selv for dette fikk jeg lyst til å gjøre på min egen kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neonblue Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Jo en ting til... uansett hva du skal lakke. Personelig trur jeg det å rullemale det ville blitt kulere enn spry Du vil få en litt mer røffere look på røra vil jeg tru enn en helt glatt overflate med spry... dette er jo en del som ligger under bilen og det å få noe som er så glatt under der kan fort se litt harry/jalla... kanskje bruke type hamerait maling om du får en varmebestandig av den og rull den ut. Det vil gi en kul effekt på lørene... og om det blir for glatt overflate med rull så prøv en pensel og se (prøv å unngå mest mulig penselstriper) Lykke til og legg ut noen bilder av dette med utstyr og maling du ente opp med Har lyst til å se resultate selv for dette fikk jeg lyst til å gjøre på min egen kanskje Takk for gode svar Men nei skal bare lakkere det synlige sett bakfra altså 15 cm fra endestussen. Den er ikke helt svart lenger og syns den blir mye finere i helt blank finnish så derfor vil jeg få tilbake slik den var. Jeg skal ta før og etter bilder så skal jeg legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå