Mike Hunt Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Det er med et tungt hjerte jeg sier farvel til min kjære 5-serie da jeg trenger penger til studie.Bilen har vært i mitt eie i 3 år nå og jeg har vært meget fornøyd med den! Jeg har gjort en god del for å redde denne da den var litt støvete og sliten når jeg kjøpte den. Årsmodell: 1998Drivstoff: BensinKilometerstanden er nå 142 589.Farge: OrientblauKarosseri: SedanVariant: 520iEffekt: 150hkDrift: BakhjulsdriftAntall eiere: 2Girkasse: Automat, steptronicEgenvekt m/fører: 1440kgInteriørfarge: Grå Ting som er gjort med bilen: Nye Hella facelift angeleyes lykterNye Hella facelift sideblinkNye Hella facelift baklykter med LED barerAC-reim er byttetViftereim er byttetBegge stabilisatorstagene bak er byttetAux adapter, samt aux inngang i dashbordKomplett LED interiør samt eksteriør belysningNye EU-skilter med flaggNy facelift M-tech grillNy hattehylleKromringer i speedometerKoppholdere fremmeNy trykksensorplate under passasjerseteNy ABS-sensor på venstre side fremmeNy ABS-sensor på venstre side bakNytt hjullager på venstre side bakGummi og stoffmatterNye vindusviskereNy termostat Utstyr:Lettmetall felg sommer.Metallic lakk.Air condition.Elektriske speil.Elektriske vinduer.Klimaanlegg.Midtarmlene.Radio/CD.Sentrallås.Servostyring.Takluke.ABS-bremser.Antiskrens.Airbag foran.Sideairbag.Stålbjelker. Mesteparten av det som er gjort er gjort på merkeverksted og jeg har kvitteringer på alt derfra. Bilen har også et servicehefte som er fulgt godt. Jeg har selv hatt den på to servicer siden jeg overtok den. Bilen har noen skjønnhetsfeil, men ingen alvorlige. Bilen har heller ingen rust og den har fått en vask og en runde voks månedlig. Bilen har et fint sviv og den går godt. Den er veldig behagelig å kjøre! Jeg har nå nullstilt den så at det er mulig å se hvor langt jeg har kjørt etter at jeg har lagt den ut for salg hvis noen er interessert i det. Jeg ønsker å få 75 000.- for bilen, men kan være åpen for bud ved hurtig avgjørelse. Bilen står i nærheten av Kristiansand og det er bare å ta kontakt på telefon for en visning eller hvis noe er uklart.Tlf: 476 88 711 Jeg tar selvfølgelig forbehold om feil i annonsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Hunt Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Jeg må bare beklage for at noen av bildene er på skrå. Jeg skal prøve å rette opp i dette så fort jeg har mulighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Hunt Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Ny pris! 65 000! Bilen må bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Hunt Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Bilen går til førstemann med 60 000. Bud vurderes! Bilen må bort i løpet av våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg