santho96 Skrevet Februar 15, 2014 Skrevet Februar 15, 2014 Hei! Har en E36 med bøyd vangen, det er helt fremme i front. P.g.a den er noe bøyd så blir alt forskjevet litt slik panser ikkje vil lokke seg igjen blant annet, forskjerm kan ikke festes på den sida. Lurer på hvilke alternativ jeg har. 1.)Hvem fikser slikt ? 2.)Er det mulig å fikse slikt ? 3.)Hvordan fikse noe slikt ? 4.)ca. pris ? Vurderer vraking, derfor jeg spøs. Setter pris på gode svar.
Skruern Skrevet Februar 15, 2014 Skrevet Februar 15, 2014 Dette går fint å rette selv, demonter front og støt absorberen , bruk et spett eller lignende i vangerøret , hvis det er mye ute av kurs benyttes varme i tillegg. bmwe21/m30 reagerte på dette 1
santho96 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Skrevet Februar 16, 2014 Dette går fint å rette selv, demonter front og støt absorberen , bruk et spett eller lignende i vangerøret , hvis det er mye ute av kurs benyttes varme i tillegg. Takk for positiv tilbake mld! Tenkte å prøve selv ja, men ikkje med den ideen du kom med. Den var ganske god. Skal prøve! Skal ta å få skaffa prøve skilt sann jeg kan prøve kjøre bilen, og se om det er noe med styringa eller liggende. Om det ikke er noe problem med det, så begynner jeg å demontere å rette opp sikkelig sann jeg får igjen panseret sikkelig og får festa front fanger sikkelig Er ikke veldig mye, men ikke lite heller, så tror jeg skal prøve med varme også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå