møllarguten Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Har en 1993mod E36 318is coupe for salg. Bilen har rulla 260 000ca. står på justerbart senkeset. Panser trenger et strøk lakk. har bare nokian vinterdekk på alu felg te bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@nders Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Hei! Har du bilder og pris på bilen?Er den eu godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møllarguten Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Hallo! Bilen skulle på eu-godkjenning når jeg parkerte den. måtte ha en annen bil til jobb så derfor den blei parkert. Det jeg vet som må gjøras var å bytte en bærekule forann som jeg kjøpte inn den gangen å har liggans+ godkjenne senkesette vis ikke man kjenner noen. Hadde tenkt meg 13 for bilen. send Mail adressa di så kan jeg maile over noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Hansen Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Send meg bilder og mer info på pm Hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå