bmw_roadkill Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 hva hører denne til er det radio eller telefon antenne eller muligens til begge?. ahr litt dårlig radio dekning,så tenkte kjøpe antenne delen som mankerer. men om det er til tlf er det etfett. har bra dekning i tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Telefon, radioantenne ligger i trådene du ser på bakruten, vanlig feil på E39 er at kontakten mellom dem og antenneforsterker blir svak, pleier hjelpe å skru kabelen av og på igjen. prøv også å vri litt på pluggen som går inn i spiller-enheten, har du navi pakke er denne i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 den tlf antenna di er knekkt også. mangler 5 cm ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 okai..da er det nok forsterkern som driver kødder. har avin media spiller i den nå. men radion var aldri bra med org 4:3 navi heller.. så får ta en nærmere titt på radio forsterkern.. er ikke knekt,bare skrudd av:9.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Ok. Lignet på min se. Og den er knekt. Eller så har noen stjålet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 ok. ser det er maskin dreid kon på tuppen og fine gjenger pån. så 98% på at den bare er skrudd av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 ok. ser det er maskin dreid kon på tuppen og fine gjenger pån. så 98% på at den bare er skrudd av:) Jeg får sjekke min da. Vet den har vært der helt siden jeg kjøpte bilen. Plutselig en dag i Oktober en gang så jeg den var vekk. Men er ikke så farlig. den skal av uansett. skal montere den nye antenna på taket istede mye tøffere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Min antenne er knekt. Kan skru av den lille biten som er igjen. Ser jeg har skrudd den løs på bildet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 ja din er knekt. hvis du skrur av den knekte biten så blir den lik min:) . etter litt leting så fant jeg den antenne delen på GS . men spørs om det er no vitsi og kjøpe & skru på ny ?. da den hører til tlf og ikke radio. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Jepp. Men jeg skal fjerne hele saken og satte på dual phone antenna istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå