Hanspolden Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Skal kjøpe meg ny spiller og sette inn i min bmw e91 06mod uten navin..det står imellom tre stykker, kan noen som har erfaring, hørt eller vet noe hjelpe meg å velge? http://www.schmiedmann.no/DYN90919293BD99/produkt-type/nytt/sok-med-produktnummer.aspxEller d99+http://tereteknik.se/BMW-BIL-DVD-GPS/Saloon_Touring_Coupe_Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Anbefaler deg heller å ta andrive.co.uk eller avinusa.com Bedra kapasitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Dynavin d99 kan gå uten android. Men om du går for android så er dynavin for dårlig.. Dynavin driver en 2.0 versjon av android med kun 500mhz og 250mb ram Android kommer snart med en ny oppdatering som gjør att man kan oppdatere gamle utgaver og det er der probleme kommer for dynavin. Siden det er mange apper som nå krever mye større kapasitet enn h a dem gjorde når 2.0 utgaven kom kan dissa appene gjøre spilleren din treg... Avin driver en 4.0 versjon med 800mhz og 500mb ram Andrive har en ennå nyere 4.0 versjon med 1.2ghz og 1gb ram og 4gb flach minne Velger du den siste er du sikkret rask hastighet pluss att den kister mye mindre enn dynavin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Er egentlig veldig fornøyd med min Dynavin D99+. Valgte bevisst den uten android! Uansett, vil jeg ikke anbefale deg å bestille fra schmiedmann, da kan du vente i både uker og måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Den uten android vil funke ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 takk folkens! okei, så selv om jeg hører kun på spotify vi android tlf ta har jeg ikke bruk for android systemet på spilleren?hvor får jeg kjøpt den d99+ eller den 4.0 versjon med 1.2ghz og 1gb ram og 4gb flach minne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Kjøpte min DYnavin d99+ da ingen i norge kunne få tak i den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 http://www.andrive.co.uk/android_bmw_e90.phpEr det denne du mente? hvordan er kvaliteten på denne iforhold til andre spillere? og vet du om det er tre signalkablerutganger på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Stemmer det er spilleren Jeg har ikke fått min selv ennå, men Det står det meste der... Jeg har også bestillt en diagnose bok til denne spillere pluss dab enheten til denne også... Diagnoseboksen gjør att du får full diagnose direkte i bilen og slipper å dra på verksted for å skjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 http://andriveuk.blogspot.no/2013/06/hi-everyone-heres-quick-tutorial-guid.html?m=1 Du får denne på ebay for 1100kr bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Hi Hans, Thanks for your enquiry, we are developing an exciting new AN90 unit which will be available in a couple of weeks with 1 year warranty and support. You will not have amy problems in Norway and if the is you can send it back for a replacement,dette svarte de! Lønner det seg å kjøpe den nye modelen som kommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Vi snakker andrive nå el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Kult da er det boe jeg ennå ikke har fått med meg. Men sånn jeg ser det er andreive produktene såpass pålitelige att om de komme med en ny utgave kan den ikke være dårligere enn den som er der fra før av så lenge vi snakker android.. For så lenge det er android så er software'en modifiserbar i forhold til eget ønske. Så det du bør se etter da er hardware'en Større prosessor. Mer ttilkoblingsmuligheter kanskje og sånne ting.. Derfor jeg digger android. Er liksom ikke software'en som er probleme lenger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 D Så jeg skrev 1100kr for det diagnose systemet... Det er feil. Jeg fikk den for 12$ på ebay hehe... fikk enheten i posten nå Og når det kommer til flere usb utganger. Så fulgte det med 2 eller 3 stykker, men siden dette er en android så kan du koble på Y port utganger og forandre på settingene på selve usb'en så i prinsippe kan du få så mange du trenger så lenge ytelsen er god nok.. Selv driver jeg å finner ut av det å forandre usb'en fra "klient" til "host" (Det skal være mulig i teorien) Om man får til dette vil vi kunne koble til alt som man kan drive av enheter til pc og mac så lenge man finner en app som kan drive software'en Jeg skal prøve å intrigrere en ekstern usb bluray spiller som er til pc inn i bilen (hanskerommet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå