R Andersen Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Vurderer å selge et sett med nevnte felger. Dette er sjeldne felger for salg, og koster ca 4000,- nytt pr. felg. Selges kr. 7000,-. Perfekte banefelger! Det finnes riper etc på ytterkant, men de er sjekket i maskin og er rette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeR4 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Vet du vekta? De bygger greit, trenger ikke spacere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Litt usikker på vekten.. Interessert? Bruker man spacer på disse, så skal man ha brede skjermer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeR4 Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Jeg er ikke uinteressert.. Men er usikker på om de fungerer med 235 eller 245 på en E36 compact.. Vil bare rulle leppa på innsida, ikke rulle skjermbuen, og da tviler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 De veier 9 kg, da det var minimumsvekten i den racingserien de ble brukt i. Blir nok tight å få på en vanlig Compact uten breddere.. Felgene er uansett ikke tilgjengelig lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Sinnsykt fete felger! Synd jeg aldri hadde fått de på bilen min uten å valse i stykker alt som heter skjermer..! Lykke til med salget:) Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå