mariusmidtun Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Heisann! Jeg må bytte støtdemperene bak på bilen min en 330xd 2002 mod. På den nå står det koni 8040 1343 sport. Ser de selger på ebay til 1000 lappen pr stk også har de noen på koed som heter bilstein b8 sprint. Har dere tips eller anbefalinger? bilen er ganske myk nå og jeg vil gjerne ha den stivere og vurderer å sette på H&R fjører slik at jeg får den ned 30mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 b8 sprint kan anbefales. kjørt dette på min i 2-3 år nå. disse er beregnet på biler med senkesett. om den ikke er senket er det B6 du skal ha. en xdrive bruker du vel på fjellet! ikke senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Har hatt Bilstein B8 Sprint på min E46 med heller dårlig erfaring. Demperne varte bare i et halvt år før de var sprengt. Fikk nye på reklamasjon med samme utfall etter ca et halvt år. Sparka bilsteindemperne på dynga og kjøpte orginale som har holdt i over et år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 har kjørt med mine b8 i 80kkm nå og fremdeles like gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmidtun Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 ser de bare har b8 på koed, men det står at de har til X modeller også.. kjører med orginalfjører, men har det noe å si om jeg setter på bilstein B8 sprint og fortsatt beholder de fjørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå