Orand Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Det har sikkert blitt spurt om dette flere ganger i forum, men jeg finner ingen gamle "tråder" på temaet når jeg søker. Jeg skal bytte ut den originale spilleren med en 1DIN spiller. Jeg har skaffet overgangsplugg til hovedkontakten og front. Jeg har tatt ut den gamle spilleren, men spørsmålet mitt er om jeg mangler noe. Det sitter en stor kontakt (hovedkontakt) bak CD spilleren men i tillegg er det en liten kontakt på radiodelen. Denne kontakten vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av. Er det noen som kan hjelpe meg eller legge ut en link som forklarer dette? Kan den "lille" kontakten være til rattkontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Hvilken spiller har du? antageligvis må du ha et mellomledd fra original kontakt til ISO-kontakten til spilleren din. altså en slik. http://bilstereosenteret.no/products/sos-30506 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orand Skrevet Februar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2014 Jeg har hovedkontaktovergangen du viser til. Jeg legger ved 3 bilder. Det ene viser hvilken type spiller det er. Det andre viser hovedkontakten som sitter bak CD spilleren og det tredje er bilde av stedet den lille kontakten satt. Jeg lurer bare på hva denne er til, og hvorfor det ikke er plass til denne på overgangen. Da jeg kjøpte overgangen sa han på Torshov bil at det fantes en type overgang som hadde med kontakt til rattkontrollene. Denne var mye dyrere og jeg bruker ikke rattkontrollen i stor grad så jeg droppet den. Kunne det være til rattkontrollen, så jeg egentlig bare kan legge den bak spilleren når jeg monterer den nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Du trenger nok ikke noe mer enn den iso overgangen du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orand Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2014 Satser på det St.! Hvis jeg ikke får ting til å virke så får jeg grave litt til....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Den lille er til rattkontrolleren ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orand Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Takk! Da har jeg vel fått vite det jeg trenger tror jeg....... Get to work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå