chris-85 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 hei er på jakt etter dørtrekk forran og bak, deksel bak på framseter, hanskeromsluke og midtkonsoll. er også interresert i trekk/deksler til bagasjerom. send p.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Jeg skal ta en kikk i garasjen til helga, men jeg tror jeg har dørtrekk, bagasjeromsinredning, hanskerom og midtkonsoll liggende Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Trenger ikke tak/kalersje ramme? Evt deler for el styringa av taket (stag og div deler fra elmotor til takrammen)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Jeg skal ta en kikk i garasjen til helga, men jeg tror jeg har dørtrekk, bagasjeromsinredning, hanskerom og midtkonsoll liggende Vh. Stein Hadde visst ikke igjen som var brukbart.. Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris-85 Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Okay, det var synd :/ Men trenger litt deler til el cab jo hva skal du feks ha for motoren til kalesja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Motoren bruker jeg selv, vanlige er vell å reparere disse da de koster nermere 20 tusen nye:) mn har stagene fra motoren osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris-85 Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 har du alle stag å vaiere? hva skal du evt ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå