Nordnes Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Hei! Har løst å få mer trøkk i bilen min, så jeg tenkte å montere inn en ekstra sub, Meeeen så har jo jeg Hifi DSP i bilen. så d gjør jo ikke saken så lett. 1996 535i S609A Navi Professional S677A Hifi Professional DSP Så Har tenkt på om d går å koble til en sånn "signaltyv" på ledningene til org.subbene og hente remote fra org forsterker.. og så legge opp forsterker og sub i bilen. Så altsåStrøm fra batteri til Ny forsterker Hente signal fra Org subbene hente Remote fra Org. forsterker Går dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 E det ikke bare å koble opp som du vanligvis gjør bare at du kjøre en høy til lav nivå adapter fra org.subban til signal inngang på forsterker, å hente remote fra sigarett tenner. Det som æ har gjort i min bil å det funke nu. Vet ikke om det e no spesielt sia du har DSP. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=10875&katid=1390&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå