poison_4 Skrevet Februar 18, 2014 Skrevet Februar 18, 2014 Heisann holder på og skal bygge om bilen min til 328 så må eg fjerne startsperren, søkte litt rund og fant http://chipster.no, ser de både fjerne start sperren og chpier den sånn den kan gå til 7000rpm og optimaliserer for m50 insug, Noen her som har brukt dette firmaet, eller vet om noen aandre som kansje gjør det billigere ?
MaWeRiCk Skrevet Februar 19, 2014 Skrevet Februar 19, 2014 Ja kjenner til han, holder til hær i Bodø. Han fjerner startsperra for deg hvis du sender ECU i posten. Har testet flere ECU er fra han og alle har funka 100% Husker ikke hva du må betale, bare ring han å spør. Vet ikke om noen som gjør dette billigere. poison_4 reagerte på dette 1
poison_4 Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Skrevet Februar 23, 2014 Då var styrenheten sendt til chipster, håper eg får den fort igjen
poison_4 Skrevet August 9, 2014 Forfatter Skrevet August 9, 2014 Gikk veldig fint super fornøyd han chipet hjernen også, og det vriker veldig bra, Anbefaler han på det sterkeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå