Gå til innhold

Noen småting som jeg vil fikse E34 518 touring 1993

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har akkurat kjøpt meg en E34 518 touring 1993 mod å funnet et par ting som jeg vil fikse på den å ville sjekke her om noen har vært borti de samme problemene.

1: Om jeg skrur på tåkelysene mine ryker sikring nr 3 eller 7 noen ganger begge. disse sikringene går til blinklys, flash og tåke lys om jeg har skjønt riktig. noen som vet hva som kan være galt?

2: når jeg bruker blinklysene mine blinker lysene i instrumentpanelet men bare i 2-3 sekunder før de lyser normalt igjen. Noen tips?

3: har litt dårlige full lys å lurer  på om noen vet om en løsning, vill ikke påmontere 1000 metere på bilen.

4: motoren på soltaket ser ut til å være litt treg (dobbelt soltak). noen gode råd?

5: skal montere ganske heftig anlegg i bilen å lurer på hvor det kan være et lurt sted å koble REM ledningen om jeg vil ha på/av bryter på den. 

tusen takk for alle svar alle punktene er ikke like viktige, men er sånne ting jeg vil undersøke :)

Skrevet

<- Not an expert. 

Men høres ut som det kan vær noe problem med lading / batteriet? Har du målt dette?

har ikke målt dette. skal undersøkes i løpet av helgen, problemer med lading er noe man ikke vill ha om man skal ha anlegg i bilen ;)

Skrevet

du må nok gå gjennom en del av det elektriske i bilen din.

høres ut som du har både kortsluttnigner, dårlig jordingspunkter og muligens kontakter med fukt.

tipper på at det er x antall kabler med slitt isolering, 

hadde ikke tørt å installere noe heftig anlegg før alt det elektriske er 100%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...