b1mmer Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Når man skifter endeledd på bilen, skifter man de parvis?Er det mye arbeid å skifte stab-stag? eventuelt et bilde av den.Er styreledd å endeledd det samme?
2000Touring Skrevet Februar 21, 2014 Skrevet Februar 21, 2014 Sannsynligheten for at endeledda er like gamle og ganske like slitne er i mitt hode ganske stor. Derfor bytter jeg alltid parvis. Samtidig må du jo ha en 4-hjulskontroll/justering, så da er det jo greit at man slipper den kostnaden 2 ganger dersom man velger å vente med det ene endeleddet. Nr 6 og 7 er ytre endeledd, sam vanligvis slites. Er indre endeledd problemet så må hele skiftes dvs komplett 4 og/eller 5
b1mmer Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Skrevet Februar 25, 2014 Sannsynligheten for at endeledda er like gamle og ganske like slitne er i mitt hode ganske stor. Derfor bytter jeg alltid parvis. Samtidig må du jo ha en 4-hjulskontroll/justering, så da er det jo greit at man slipper den kostnaden 2 ganger dersom man velger å vente med det ene endeleddet. Nr 6 og 7 er ytre endeledd, sam vanligvis slites. Er indre endeledd problemet så må hele skiftes dvs komplett 4 og/eller 5 Takk for svar Er litt usikker på hvor indre stabilisator stag foring foran er, har du bildet av det også?
2000Touring Skrevet Februar 25, 2014 Skrevet Februar 25, 2014 Indre stabilisatorstag vet jeg ikke hva er, men det som er vanlig er at steget til stabilisatorstaget blir slitt. Kanskje det er det? Foran, nr 5 Bak nr 6:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå