Strandis Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Ønsker å kjøpe komplett grill til e36 helst i cosmossvart og gjerne facelift! (96 mod og oppover?) er også på utkikk etter høyre framskjerm i cosmossvart til coupe/cab og det jeg trenger fortest er frontlykter! helst linselykter bosch depo osv gjerne med elektrisk høydejustering. depo angel eyes er også av interesse om du skulle ha kun en høyre lykt av denne sorten er det ingen problem da min knuste i vinter, men kjøper gjerne 2 frontlykter haster litt bor i ålesunds området, så å sende er ingen problem men hvis noen har deler i nærheten er det bare å skrike ut legger ved et bilde av hvordan angel eyes lyktene ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Skift bare glasset vell, finner på huggern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 vansklig å få taki glasset til depo lyktene.. limt å styr også men e helst ute etter ''orginale'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoFivo Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 eg har originale bosch liggande? send ein tekst på 97727018;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandis Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 bump Noen som har komplett grillramme? uten hull for spyledyse helst cosmossvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koppangen Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Se på denne tråden, er nok noe du trenger herifra. Ta kontakt om det er noe du trenger!http://bimmers.no/topic/783091-masse-e3646-deler-selges-motor-til-duppeditter/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå