ElmerMidd Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 1988 E30 selges -Starter og går som den skal, god å kjøre. -Nylig montert M-tech ratt og gearkule. -16tom alufelger medfølger i tillegg til hjulene som står på bilen i dag med piggfrie vinterdekk. -Org.spoiler på bakluke. -Soltak. Nylig prøvekjørt en hel dag bare for å få luftet den litt. Bremser, brekk, dekk, eksos, dempere, fjører, batteri, lading m.m. virker, bilen kan kjøres på prøveskilt når som helst. Ok for alderen, lite rust men sliten lakk. På bildene mangler tåkelysene fremme og bakre støtfanger, men nye tåkelys ligger klare og bakfanger er nå montert. Må på eu, jeg fant følgende feil når jeg prøvde bilen: -Mangler diverse lyspærer bak. -Mangler en skrue til bakre støtfanger. -Det sitter uorginalt trekk på sjåførsetet pga. slitasje. -Turteller virker ikke. I tilegg er det ettermontert egen strøm og startbryter etter innbrudd for noen år siden. Dette er en ellers hel og velfungerende bil som går godt. En bedre bil og lettere E30 objekt til den prisen tror jeg man skal lete lenge etter. Prisen er overhodet ikke prutbar, prisen er 25000 event. bud over. Cash is king. Bilen selges KUN fordi jeg har flere biler og prosjekter enn jeg har fingre og tær, så bytte er ikke aktuellt overhode, da beholder jeg heller bilen selv. tlf: 48222215/Østfold santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Er det originalt en 318is, og hvor i Østfold holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElmerMidd Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Orginal iS , står i vognkortet. Rakkestad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå