josda Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Er det noen innpå her som vet hvor på ledningsnettet ledningene til kjølevæsknivåføleren i ekspansjonstanken skal komme fra??? Jeg har kjøpt denne bilen for ca 1/2 år siden, da jeg for en liten stund siden byttet ekspansjonstank såg jeg at nivåføleren ikke var tilkoblet, jeg har leitet rundt oppi motorrommet men kan ikke finne ledningene noen plasser, mulig at disse er klippet eller slitt av i forbindelse med motorbytte på denne bilen for ca 1,5 år siden. Visst noen innpå her vet hvor jeg kan begynne å leite på ledningsnettet så er det jo litt lettere å finne ut av det... På forhånd Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josda Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Ingen som vet eller eventuellt kan sjekke på sin egen bil???? Koblingsskjema/bilder er også av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Og hvilken motor har du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josda Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Ja motor hadde nok sikkert vært lurt å opplyse om Det er en 3,0 l bensin M54. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josda Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Ingen som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå