Gå til innhold

For mye dødgang i ratt på 528 e39 på eu. tannstag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt bilen på eu og fikk 2er feil på at det var for mye dødgang i rattet. 

Kan ikke se at styrekulene har noe slark, men bilen bruker litt servoolje og svetter litt fra den ene servoslangen. Kan dette ha noe å gjøre med dødgangen? 

 

Eller er det noe annet det kan være? Lest at tannstaget kan bli slitt, er dette mye jobb å bytte?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...