Messer Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 hei, vurderer og selge bilen da jeg ikke har tid til å fikse den, bytta den mot en annen bil for litt siden så jeg har ikke brukt bilen selv annet en ved flytting og ved test turen. MÅ på tekninsk grunnet senk Nye bremser og håndbrekk, foringer i bakstell desember 2013, gått 40 mil etter dette !! selges med stålfelger med dårlige dekk 1992mod263xxxkmlitt rust på baksjerm og baklukekjempestygt interiørblir satt på orginale dempere og fjærer(bilstein b6 kan medfølge mot tilegg på 3500, nypris er 6500, montert og kjørt 30mil!!)ta kontakt via PM om intresse! Bilen er avbildet med Bilstein B6 45-30 senk (bilstein dempere og eibach fjærer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Malm i nordtrøndelag, ca 30 min fra steinkjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 Førstemann til mølla, går fort til rett pris, selges til fordel for ny arbeidsbil, så kan byttes i nissan patrol fra 1980 til1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 En elfeil, mn er bare en bagatel, ruter og takluke fungerer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 går for 8000,- fram til 16.mars ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 sooooooolgt !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå