Lense Lars Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Hei. Guttungen trenger litt småplukk til sin E36 316i Touring. speil venstresidespindel med bremseskjold, hjullager, ABS sensor, etc begge sidervarmeskjold under bilengummi knotten som skal være under bilen ved jekk festet,en grå bagasje skjuler (rollo)solskjerm høyreside Gi meg gjerne en melding om du har noe av dette du vil selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Hvilken farge på speil og solskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lense Lars Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Mørk blå, men vi skal lakkere litt annet så farge er ikke kritisk. Litt usikker på farge på solskjerm men interiøret er ellers lys grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Mørk blå, men vi skal lakkere litt annet så farge er ikke kritisk. Litt usikker på farge på solskjerm men interiøret er ellers lys grå. Da er nok solskjerm også lys grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbanilsson Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 jeg har speil eventuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Har speil venstre, tror jeg har spindel med 318tds bremser, tror jeg har solskjerm også har jeg rollo (svart) hvis det er det du trenger? Holder til på Jevnaker Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Har speil brukt elektrisk svart org plast, hjullager framme nytt i eske, abs følere nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lense Lars Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Børster støv denne igjen. Jeg har ikke fått fatt i noen av delene, så hvis noen har noe av dette er jeg fremdeles på jakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Jeg har fortsatt speil venstre side og solskjerm høyre om det er aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lense Lars Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Takk for tilbudet vetu03. Jeg venter litt med å handle i tilfelle noen har flere av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koppangen Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Se på denne tråden, er nok noe du trenger herifra. Ta kontakt om det er noe du trenger!http://bimmers.no/topic/783091-masse-e3646-deler-selges-motor-til-duppeditter/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå