Hopen Skrevet Februar 28, 2014 Skrevet Februar 28, 2014 Hei! Monterte netopp kaport coilovers på e34 m5n min og når jeg kjører i humper, ujevn vei osv knaker det og klunker bak. Høres mest ut som det er bare høyre side. Strammet muttrene da jeg monterte. Noen tips? Er det eventuelt noe spesielt må ta hensyn til ved montering av slikt?
Traktortom2 Skrevet Februar 28, 2014 Skrevet Februar 28, 2014 Kan være gummiforing til demper som er slitt... det er i hvertfall det som er normalt å skjekke. Kan kanakje være dårlig tilpassing oppi tårnet i forhold til ksport... har noe av det samme probleme foran i tårnlagdre på coiloversette jeg satte inn noen skiver for å få llitt mellomrom og ikke en øyd mer.
Hopen Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Skrevet Mars 1, 2014 Hvilken gummiforing mener du? Alt er jo ferdi montert og nytt fra demper til tårnlager på ksport settet
Traktortom2 Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 tenkte på denne her som er festet til til demperen din bak... de fire gummi knottene du ser på bilde bilr slitt og må byttes, er ofte disse som gjør att du får denne klungen... evt. skjekk mutteren som fil komme opp i senter hullet der som fester demperen.. kanskje denne er litt løs??
Super1 Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 fikk det samme problemet da jeg byttet mine dempere... hørte mest i venstre side, men måtte bytte lageret og gummien, selvom det var riktig montert så var ikke de fra koed gode nok, så kjøpte orginale lagre fra gs og det føltes deilig å kjøre uten noen lyder bak.
Traktortom2 Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 det klakker litt sånn i min også... skal ta en runde med dette selv til våren. men så tilbake til problemet dit så se om alle disse gummipakningene er gode nok evt bytt dem til noen som er bedre
Hopen Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Skrevet Mars 1, 2014 åja, men er med eget tårnlager på ksport så er ikke slikt. Skal sjekke at mutra på toppen sitter fast
Traktortom2 Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 Om mutterene sitter fast så om(som du ser på bilde) selve ståle treffer veggene Noen steder. Kan hene den slår inni noe.. tenker litt sånn i forhold til ksport sitt. Kanskhe dårlig passform... Du kan da legge mellom noen siver for å senke ståle litt og se om det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå