Asteinhaug Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Noen som har prøvd Rockford fosgate Power 750X? Hva er deres meninger, er dem bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Husker ikke betegnelsen på den jeg hadde en gang i tida, men gjør jobben de rockford forsterkerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asteinhaug Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Så du har trua på den funker greit da? Fikk en gratis, skal bare bytte to resistanser i løpet av uken, så fungerer den perfekt igjen := Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 spørs etter bruk da men de skal gi bra lyd fordeling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Jeg har trua Hva skal den brukes til forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asteinhaug Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Jeg tenker i hovedsak til sub elns å ha i en bil som jeg driver å ser på. Men ser på den at den gir ut93.5 watt x 4 watts rms, 4ohm187.5 Watt x 4watts rms, 2ohm Ikke det at dette sier meg et kvekk, er helt grønn på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Er ikke noe veldig å skryte av dette da hehe, men hva har du i bilen fra før av: høytalere, forsterker åssen bmw har du ovs... Og hva ønsker du å oppnå av effekt i bilen. Ser du etter mye bass eller mer sånn generelt bedre lyd Om du vil så kan jeg lage en liste for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asteinhaug Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Har nok dessverre ingen bmw enda. Driver å leter etter nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asteinhaug Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Er ikke noe veldig å skryte av dette da hehe, men hva har du i bilen fra før av: høytalere, forsterker åssen bmw har du ovs... Og hva ønsker du å oppnå av effekt i bilen. Ser du etter mye bass eller mer sånn generelt bedre lyd Om du vil så kan jeg lage en liste for deg Men forsåvidt hva klarer denne å drive da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Er det en monoblokk eller 4 kanalers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asteinhaug Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Det er vel en 4- kanalers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Det er i så fall en som fungerer om du ønsker noe bedre lyd enn bare direkte fra spiller men ingen sånn kjempe forsterker... men om du vil bruke denne så anbefaler jeg også å legge inn delefilter mellom distant om mellomtone... Om du tenker å bruke denne til sub så nei.. ikke sub. Men det å bruke 2 6:9 elementer med mye bass vil npk da heller fungere bedre med denne forsterkeren da... Generelt en ok forsterker til diskant og mellomtone, men ikke for bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Den klarer fint feks 2x 6,5" og 2x 6x9", evt 2x 6x9" med en 10-12" sub om du brokobler. Rockford opererer ikke med kinawatt så det som står skrevet er reelt Alt kommer selvfølgelig an på hvor tungdrevene elementene du skal bruke er, men er jo bare å handle etter forsterkeren. I sin tid måtte en ut med 3-4000kr for den så det er ikke noe "dritt". Men selvfølgelig ikke noe å kjøre dB drag med heller Asteinhaug og Traktortom2 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asteinhaug Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Den klarer fint feks 2x 6,5" og 2x 6x9", evt 2x 6x9" med en 10-12" sub om du brokobler. Rockford opererer ikke med kinawatt så det som står skrevet er reelt Alt kommer selvfølgelig an på hvor tungdrevene elementene du skal bruke er, men er jo bare å handle etter forsterkeren. I sin tid måtte en ut med 3-4000kr for den så det er ikke noe "dritt". Men selvfølgelig ikke noe å kjøre dB drag med heller Hva tror du disse ligger på i verdi nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Det er vanskelig å si, brukt er brukt. Men om du skal ha en tilsvarende forsterker i dag, så må du nok ut med det samme som den kostet ny vil jeg tro. Men tviler på at noen gir mer enn 500-1000kr for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå