Gå til innhold

Rockford fosgate.

Anbefalte innlegg

Jeg tenker i hovedsak til sub elns å ha i en bil som jeg driver å ser på. 

Men ser på den at den gir ut
93.5 watt x 4 watts rms, 4ohm
187.5 Watt x 4watts rms, 2ohm
 Ikke det at dette sier meg et kvekk, er helt grønn på dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe veldig å skryte av dette da hehe, men hva har du i bilen fra før av: høytalere, forsterker åssen bmw har du ovs...

Og hva ønsker du å oppnå av effekt i bilen. Ser du etter mye bass eller mer sånn generelt bedre lyd :)

Om du vil så kan jeg lage en liste for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe veldig å skryte av dette da hehe, men hva har du i bilen fra før av: høytalere, forsterker åssen bmw har du ovs...

Og hva ønsker du å oppnå av effekt i bilen. Ser du etter mye bass eller mer sånn generelt bedre lyd :)

Om du vil så kan jeg lage en liste for deg :)

Men forsåvidt hva klarer denne å drive da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i så fall en som fungerer om du ønsker noe bedre lyd enn bare direkte fra spiller :) men ingen sånn kjempe forsterker... men om du vil bruke denne så anbefaler jeg også å legge inn delefilter mellom distant om mellomtone...

Om du tenker å bruke denne til sub så nei.. ikke sub.

Men det å bruke 2 6:9 elementer med mye bass vil npk da heller fungere bedre med denne forsterkeren da...

Generelt en ok forsterker til diskant og mellomtone, men ikke for bass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klarer fint feks 2x 6,5" og 2x 6x9", evt 2x 6x9" med en 10-12" sub om du brokobler. Rockford opererer ikke med kinawatt så det som står skrevet er reelt ;) Alt kommer selvfølgelig an på hvor tungdrevene elementene du skal bruke er, men er jo bare å handle etter forsterkeren. 

I sin tid måtte en ut med 3-4000kr for den så det er ikke noe "dritt". Men selvfølgelig ikke noe å kjøre dB drag med heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klarer fint feks 2x 6,5" og 2x 6x9", evt 2x 6x9" med en 10-12" sub om du brokobler. Rockford opererer ikke med kinawatt så det som står skrevet er reelt ;) Alt kommer selvfølgelig an på hvor tungdrevene elementene du skal bruke er, men er jo bare å handle etter forsterkeren. 

I sin tid måtte en ut med 3-4000kr for den så det er ikke noe "dritt". Men selvfølgelig ikke noe å kjøre dB drag med heller

Hva tror du disse ligger på i verdi nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...