mehmood1995 Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 hei sann eg har ein bmw 36 325i 1991 modell og den kjøpte eg som ein prosjekt bil uten motor og girkasse. også kjøpte eg ein anna 325i som gjekk heilt fint også tok eg motoren og girkassa frå den og satt det over i den som var 1991 men no skjer det ingenting så eg når eg at på tenning. startaren går ikkje rundt når eg vrir rundt nøkkelen og eg har sjekka startaren den funker. men når den er i bilen så vil ikkje den rundt. eg har sjekk om det kjem spenning ned til den og det gjer det. så no veit ikkje eg om noke mer, trenger hjelp .
powerfulglenn Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 er vell ikke startsperre på m50en ? Noen er jo det, men starter den hvis du triller den igang?
mehmood1995 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Skrevet Mars 2, 2014 korleis sjekker eg om den har starsperre da? trudde det var frå 1995 og opp over det var startsperre. hao reagerte på dette 1
mehmood1995 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Skrevet Mars 2, 2014 kan ikje trillstarten den endå då eg skal sveise forsterkninger bak så heile bakstillinga er av.
mehmood1995 Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Skrevet Mars 2, 2014 og jording er god noke for vis ikkje jordinga hadde vore god noke så hadde ikkje gått ann å får spenning til teninga.
powerfulglenn Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 Kjør direkte strøm på starteren da? Sett en skutrekker eller noe nei der på plussen osv så skal jo starteren snurre Klikker starteren da? Men ta og sjekk etter du er ferdig med bakstillinga og trill den igang så ser du fort hva som tuller
mehmood1995 Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Skrevet Mars 4, 2014 kan det vere motorledningsnett fordi at på den bilen eg tok motoren ifrå av det berre ein kobling som kom frå motorledningsnett og til sikringsboksen i bilen og i den andre bilen eg satt motoren og girkassa i der e det to koblinga som ska på frå motorledningsnett og til sikringsboken i bilen. Check lampa i på instrumentbordet lyse?
Radical Skrevet Mars 4, 2014 Skrevet Mars 4, 2014 På min 320 hender det av og til at når en vrir rundt nøkkelen, så skjer det ingenting. Går å rikker litt på sikringene under panser, så virker alt normalt igjen. Ikke noe teknisk svar, men kan jo være verdt ett forsøk
mehmood1995 Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Skrevet Mars 20, 2014 ingen som har ide om ka de kan vere ?
Bmwray Skrevet Mars 21, 2014 Skrevet Mars 21, 2014 Kan det være bakstykke i tenningen? På min E39 så skjedde det ikke noe når jeg brukte nøkkelen i tenningen, akkurat som starteren ikke fikk strøm. Mye mulig det er noe annet her siden du akkurat har byttet motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå