Laudrup Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Hei! Velger å selge buret jeg nettopp har kjøpt på grunn av salg av bilen det skulle plasseres i. Buret skal kunne passe fint med noe tilpasning i hvilken som helst 2-dørs e30. Stål for å bygge braketter i karosseriet følger med Vekt: 25 kg (uten dørstreber). Pris, 3000.- Befinner seg i Aurskog, times tid fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champie88 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Fia på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Det kan hende, men jeg har ingen dokumentasjon på det, så det er nok best å gå ut ifra at det ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Fra hvilken leverandør er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Nå spør dere vanskelig her Jeg Skal sjekke opp både det med FIA og produsent. Sent from my iPhone using Tapatalk R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Har forhørt meg uten hell. Vet ikke merke eller godkjenning, så dette egner seg for gatebil etc. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Følger dørstreber med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Den har jeg ikke dessverre . Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Tja. 2500? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Ser veldig ut som Pedersen Racing bur dette. Make skrukoblinger iallefall.. Har tilsvarende og vurderer å oppgradere til helbur på samme måte som ditt er bygd med skrukoblinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Det kan nok stemme med det du skriver, at det kunne vært brukt som halvbur. Mulig det er fra Pedersen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Som jeg har nevnt er ikke buret som nytt, men det er i teknisk god stand, fri for bulker og skader. Jeg ville personlig sandblåst og lakkert opp alt på nytt. Jeg setter prisen til 2000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Dette er av typen som det må skjæres i dash'en?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Nei, den går fri av dashen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Dette buret stod i en bil jeg eide for et par år siden. Det har stått i "Bang" e30'n (mener han het Pål til fornavn). Denne e30n fikk jeg fortalt at hadde gått i bakkeløp, men var nylig blitt ombygd med m5 motor når jeg kjøpte bilen. Altså så har det nok mest sannsynlig vært en form for godkjenning på buret. Det er godt mulig det ikke er godkjent i dag, men stålet er vertfall av skikkelig kvalitet. Når jeg solgte buret fikk jeg mye mer enn 2.000 for det... Laudrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå