mariusmidtun Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 heisann! må bytte støtdemperene bak på bilen min, på den står det koni, men vet ikke om det er orginalt eller uorginalt... Det er orginalfjærer på den og jeg vurderer å kjøpe bilstein B8 sprint. hva har det å si om jeg setter på disse og beholder orginafjærene? jeg vil ha bilen stivere og jeg regner med at disse er litt hardere enn det som er orginalt....
Eksos Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 Kjør på! B8 Sprint er ikke ett dårlig valg Du vil ikke senke den litt i samme slengen?
mariusmidtun Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Skrevet Mars 2, 2014 aokai, takk for svar! så det har ikke noe å si om jeg kjører med orginalfjører? hadde ikke planer om å senke den enda, tenkte å ta det til sommeren når vinteren er over, også er jeg NØDT til og smelle på noen nye!
Eksos Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 Vil jo medføre litt mer "preload" på demperen, siden fjæren ikke får vandre like langt som med normale dempere.. B8 er litt kortere dempere, men det vet du nok Har nok ingenting å si, da vekten av bilen vil holde fjærene litt sammentrykt uansett Om du har planer om å senke den til sommeren uansett, er det nok bare å kjøre på!
lierbimmer Skrevet Mars 3, 2014 Skrevet Mars 3, 2014 Bruk bilstein b6 om du skal ha orginal høyde på bilen. b8 er kortere
mariusmidtun Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Skrevet Mars 3, 2014 hmm, skal jo senke den.... har X-drive i tillegg so da hadde det kanskje vært lurest med b8?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå