kimlarsen1993 Skrevet Mars 3, 2014 Skrevet Mars 3, 2014 (endret) HEI !!!! ALLE MED BMWere =)har en ulyd some jeg ikke finner ut av, virker som den kommer nede med viftereima men det er ikke en son type lyd, bilen går ujevnt og bruker litt benzin, når den er kald virker den ok, det eneste er at han jager litt. så fort jeg har kjørt til bilen blir var så kommer denne lyden..... jeg har lagt ut en video av denne på youtube sån at dere kan se =) Når jeg tar ut peilepinnen så sier det swusj og da forsvinner lyden.... http://www.youtube.com/watch?v=0UBfcPt9sQ4&feature=youtu.beher er synderen..... men hva heter den og er det dyrt, vanskelig å bytte. om noen her har byttet denne før? Endret Mars 4, 2014 av kimlarsen1993
Garstin Skrevet Mars 3, 2014 Skrevet Mars 3, 2014 Først og fremst kan det vel være greit å få med hvilken bil og motor det er snakk om..Men som "Glue" sier så er det nok trolig falksluft ettersom den har ujevn gange.Sjekk alle slanger på motoren din for sprekker, rift eller liknende. Ser du noen, så bytt slangene.Hvis det er tett i en av slangene til utlufting av motoren kommer det vel ofte noen rare suselyder, sjekk dette også.Ettersom lyden blir borte når du tar ut peilepinnen kan det vel være fordi det er tett en plass..Har også vært borti at det kommer suselyder hvis den har for lite servoolje, sjekk det også for sikkerhets skyld Mvh.
JTS77 Skrevet Mars 3, 2014 Skrevet Mars 3, 2014 Holder en knapp på tett veivhusventilsajon.. Garstin reagerte på dette 1
kimlarsen1993 Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Skrevet Mars 3, 2014 tusen takk for svar=)det er en 318i 94 modell. Skall ta å se på slangene i morgen,veivhusventilasjonen suger også mye luft, hvis det er den svarte runde til høyre for peile-pinnen vi snakker om.hører også att det kan være tett slange mellom den og peilepinnen men da ville den jo ikke sugd luft hvis det var tett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå