smainick Skrevet Mars 3, 2014 Skrevet Mars 3, 2014 Bilen er en 93 mod e36 320 sedan.. Bilen har vært av veien og ser desverre ikke slik ut lenger i fronten.. Fanger,skjermer, grill ramme, panser.. Ja så si hele fronten.. Har byttet ut delene så den skulle være kjørbar da dette er arbeidsbilen til kjerringa.. Er fortsatt i dagelig bruk og eu ok..Mer utfyllende bilder kommer utover kvelden.. Og infoKomplett bud på bilen taes også til vurdering Det som er verdt og nevne som er til salgs er: * M-tech 2 ratt 1500kr. * M3 bakfanger komplett med lister og difuser 1500kr * M3 speil 600kr pluss frakt * Helt ny dynamo kun kjørt noen få mil.. 1500kr (kosta 3200) * Svart skinn interiør komplett med stoler,baksete, fire dørtrekk og midtarmlene i svart skinn. 5000kr * Helt nye røde/ svarte baklykter ligger i esken og aldri montert.. 1000kr * Røde/Hvite m3 baklykter brukt.. 500kr * Gråe m3 innstigslister 1000kr komplett sett 4 stk.. * Utvendige dørlister (brede typen) bmw clubsport eller motorsport tror jeg det står.. 300kr eller bud.. spørsmål og hendvendelser på mobil: 94845255
smainick Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 da er bilen vraket.. har fortstatt mye deler liggende!! m.tech 2 rattet, intrirør, bakfanger med difuser,speil, lykter, øyelokk, m3 sideskjørt, bakrutesenker osv osv
engern Skrevet Mars 26, 2014 Skrevet Mars 26, 2014 Har du de utvendige dørlistene fortsatt? Kjøper de gjerne hvis de er i grei tilstand.
Dirty Skrevet Mars 27, 2014 Skrevet Mars 27, 2014 Sende meg noen bilder av det og bilde av kontakten til airbagen smainick reagerte på dette 1
smainick Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Skrevet Mars 31, 2014 Sende meg noen bilder av det og bilde av kontakten til airbagen Rattet har ikke airbag desverre.. Kan sende bilder på telefon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå