Recon Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Heisann! Holder på med montering av 2 DIN spiller.. Pioneer spiller med 6,1" skjerm og DAB+ osv. Driver å tar en del bilder mens jeg holder på nå, dette er da en installasjon uten noe form for kit.. det eneste jeg har bestilt er en pynteramme Her ligger jo noen gode DIY rundt omkring på nettet, men greier ikke finne en norsk DIY her på bimmers til e46. Lurte litt på å lage en DIY her inne slik vi har en norsk en. Så da er spørsmålet mitt om det er noe interesse for slikt og vil noen dra nytte av det? Ellers ser jeg ikke noe poeng i å lage Mvh Recon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlarsen Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hei Recon Det kan være greit å få laget en på norsk siden jeg ser at det er flere som har spørsmål rundt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Har gått rundt og tenkt den tanken selv. Har masse bilder etter montering av 2-DIN Pioneer spilleren min. Er en del arbeid med skjæring og styr får se om jeg lager en etterhvert om ikke "Recon" allerede er igang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå