Iversen92 Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Tenkte å selge unna no greier! -Fjørbein fremme med 535 bremser og lowtech senkefjærer (med tuv. Ja får også med bak) 2500,- Delen kan kanskje selges separate. -Alpina frontfanger (original) , må påberegne litt sparkling. 3000,- -Dashbord til e28, 2 småe sprekker, ser de ikke sålenge du ikke nistirrer i 10min på dashn, også revet opp litt men det vises ikke da den skjules av vindus falsen. 1000,- -Speedometer til e28, går til 260. 800,- -Har endel interiør ting til e28, deksler og nipsnaps, bare å send PM om du lurer på noe:) Oppdaterer med mer om jeg kommer på noe:) Ta prisen som utgangspunkt, man kan prute men er ikke vits i skambud. Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Løp og kjøpe folkens! BBS front og 4x-el er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 hei! har du plata/dekselet som sitter øverst på torpedoveggen framfor kupevifta? trenger en slik og den på være i bra stand! mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Ja mener jeg skal ha den, skal og være i bra stand får sjekket i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 flott! send meg ein pm du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Oppdatert med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå