hanskr Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 hei Vurderer å selge m20'n min da eg har kjøpt meg ny og større motor Motoren vart total overhalt i vinter etter rådebank i fjord De som er i motor; * Kjøpt diesel veiv fra m21 * Alle lager i veiv og råder nye * b20 råder * Cat stempel * Ppf copper pakning * nye simmiringer foran og bak * Arp bolter til topp Ellers sitter de 6puck clutch me 260 getrage kasse og short shift på den Oljekjøler og slanger følger med Haltech e6s sprut, større dyser ( husker ikkej dim men rundt 450cc ) grovmappa men har funka fint å kjøre med i dei 4 åra motoren gikk med orginal innmat Nåkke stor turbo men funker bra for de, motor har ikej blitt brukt etter overhaling Liten snutt av korleis den gjekk med org 2,5 innmat 2 og 3 gir Pris ferdig pruta 25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddybørt Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Interessert i og selge motor uten turbo og innsug? Kun topp og blokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 ja de kan gå, kommer ann på pris du vill gi da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddybørt Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Ka som er gjort med topp/kam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Hvilke turbo er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbakk76 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Pris for bare motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Ka som er gjort med topp/kam? topp og kam såm eg vei er de orginalt har ikkje knekt vippearmer eller no dei åra eg har hatt den ( sperra på 6000 rmp meiner eg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Hvilke turbo er det? Står Turbocharger på den, følgte me ett kitt til m50 eg kjøpte ein gang Meina eg googla nummera på den for lenge sida - å att den sku vere god for 2 bar og 600 hk !! men kan ikkje garantere de, den e noko stor i forhold til motor slik den er no, men når trykke førs kjem så merkes de for å sei de sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Pris for bare motor ? Da tenke du uten gir, svinghjul, turbo, manifold, spurt alt ? altså kunn topp og blokk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbakk76 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Hvor mye skal du ha for sprute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddybørt Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Ok. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbakk76 Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Jeg trenger kun topp og blokk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmermafian Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 gi meg en lys på om du vil selge sprutet trenger dette i min m20 bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 bud Ok. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå