j0rgz Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Selger deler av min e39 stasjonsvogn 1997modell, det er en hel delebil men ikke alt av deler selges, bla jeg skal ha dørtrekk, pumpe til bakrutespylern bak lykter, forstilling, midtkonsoll og nedre del av dashbord, vindusheis høyerebakdør,det som trengs til å bygge om til manuell! Men har et hav av deler så si om du trenger noe, er heller ikke så gla i å sende deler i posten! Så vil helst at det skal hentes! Holder til i Hemne kommune i sør-trøndelag Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofus Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hvilken farge har den? Farge på seter? Noen brukbare dekk? Bakre eksospotte ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Sånn er bilen Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Fram seter er solgt har 2 brukbare sommer dekk og 4 vinterdekk:) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Tror bakrepotte er ok:) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jofus Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Har du delenr til styrepanelet for vifta/AC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Skal sjekke når jeg kommer hjem igjenn:) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
khfurb Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 har du vanos solenoiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 ja, bare dynamoen er demontert fa motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Opp Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 det som er solgt er; Framstoler, ratt, rattstamme, tenningslås, dynamo, bakluke Delene som jeg skal ha selv er; Girkasse/ det som trengs for ombygging fra automat til manuell, baklys, Hb vindusheis, eksosanlegg, midtkonsoll, under delen av dashbord, evt stagene i forstillinga, bremseklosser, speil på sjåfør side, solskjermene, pumpe til bakrutespylingen Alle andre delene er til salgs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 BIlder av felger m/vinterdekk og evt. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjoms71 Skrevet Mars 14, 2014 Share Skrevet Mars 14, 2014 hei har du sikkerhetsele låsene bak igjen trenger den på venstre side og den i midten 94226342 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 skal ut og ta bilder av de nå, felgene trenger en opp pussing men bra vinter dekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Jeg har tatt av noen deler som alt i dashbordet, blinklyshendel og viskerhendel, venstere forskjerm, venstere innerskjerm, dekselene under bilen, høyre speil, lys inne i bilen, håndtakene i taket og taktrekket. dette ligger klar for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå