Gå til innhold

LED skiltlys til e46 ?

Share

Anbefalte innlegg

Morn! Lurer på om noen her kan anbefale meg gode LED skiltlys til e46? Må være kvalitets led skiltlys som varer i en god stund

Kjøpte mine fra Autolights.no, og jeg tror det er det dummeste valget jeg har gjort på lenge. Dem er laget i dårlig kvalitet. Selve beskyttelses rammen rundt LED skiltlyset er alt for tynn sammenlignet med de originale (pakningen), så med andre ord får du inn masse skit og vann på innsiden av led skiltlyset. 

Kjøpte mine i 2012, og sakte men sikkert døde en etter en led diode. Brukte bilen i tørt vær på sommeren, så vann og skit kom aldri i nærheten av LED skiltlysene.. Hmm?

Fikk byttet dem i 2013, men en kort stund etter oppstod det samme problemet :(. Nå sitter jeg med null lys på passasjer siden, og 5 blinkende LED dioder på førersiden. Rart?

De originale skiltlysene i vanlig halogen fungerer, men de ser stygge ut sammenlignet med 7k LED hehe.

Det må vell være LED diodene som fusker da? 

Var disse her. Plug & Play.

http://www.autolights.no/products/skiltlys-til-e46-2d-98-03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste LED skiktlysene til type 150-500 kr er nok samme kina varen, om du kjøper fra ebay eller norsk nettbutikk. Det er nok slik at fortjenesten per sett er nok til å dekke reklamasjom flere ganger. Det jeg ivertfall hadde gjort er å legge ett lag med pakningssilikon rundt kanten av lysene, slik at fukt ikke trenger like godt inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør de :P. Tror dem muligens har fått inn nye på autolights. Jeg har ihvertfall den typen du linka til hehe.

Får kanskje følge rådet til Lowbeamz til neste gang jeg kjøper Led skiltlys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør de :P. Tror dem muligens har fått inn nye på autolights. Jeg har ihvertfall den typen du linka til hehe.

Får kanskje følge rådet til Lowbeamz til neste gang jeg kjøper Led skiltlys

daså :P

pakningssilikon ja eller så går det vell å kjøpe å kutte til egen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg noe på ebay, kan kjøpe flere sett til samme prisen som du har betalt for ett.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=bmw+e46+led+license+plate&_sop=15

Jeg kjøpte mine fra ebay, har fungert helt fint i 2 år nå.

Kjøpte du led "pærer" som du erstatter de originale pærene med? eller kjøpte du led plater som du erstatter både de originale pærene og glasset? Link til de du kjøpte? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...