Traktortom2 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Jeg skal nå oppgradere lydanlegge i bilen min til HK anlegge til BMW i min E46 touring... det som er det fra før av er basic busniss. har nå kjøpt nytt baggasje intreør som har plass til HK forsterker og alt dette. må også borre hull og sette inn orginale griller til de nye elementene som skal i dørene ovs.. Men så kommer vi til selve kabelsette for HK: kan jeg bruke hk kabelsett fra en sedan, cap, cupe? (vanskelig å finne til touring) om ikke, hva må til for å lage kabelsette selv? kan jeg bruke en multikontakt fra en HK sedan forsterker på en HK touring forsterker? og har søk litt på Ebay og kommet over mye forskjellig der, men veldig usikker på hva jeg skal velge og hva som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Er H/K anlegget vært så mye bry? Skulle tro at sedan og touring har samme kontakter, men må kanskje forlenge på noen kabler (vet ikke hvordan det er med høyttalere bak)Nå sikter jeg bare i skyene, vet ikke dette noe sikkert, men hadde H/K i min sedan, det var ikke noe "bra" lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 ja jeg synes det er vært bryet å få alt originalt men vil bli noe mix på sub bare effekt messig er HK forsterkeren mer enn bra nok til å drive så og si alt av mellomtone og diskant, men ikke sub... så jeg vil prøve å bruke original forsterker og justere og sette inn delefilter og alt sånn for å få det beste ut av den som jeg klarer, pluss sette inn bedre elementer! det som gjør meg litt usikker er nr som er på spilleren: som du ser er denne en E46/3 (nr 3 er for touring) E46/4 er sedan E46/C er Cab og E46/2 cupe om jeg ikke husker helt feil og sett på bilder av alle disse og de ser forholdsvis like ut... aner ikke hva forskjellen er på disse. eneste jeg vet er att disse forsterkerene til Touring er VELDIG vanskelig å få tak i brukt og ny koster de ALT for mye (fikk tak i min fra Canada) det ligger mye ute på Ebay med ledninger og alt sånn, men vil ikke kjøpe til feil om de ikke passer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå