Dahlbrg Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Hei! jeg vurderer å selge min E34(automat) da jeg ikke har tid eller råd å eie bilen.Den står for tiden på Fauske og går ikke. Den ble varmkjørt i fjord vinter og i ettertid har toppen blitt planet og topppakningen byttet. Men i etterkant av planingen og montering har det vært noe fusk med den, den vil ikke gå skikkelig og da jeg har flyttet til Tromsø for å studere har jeg veldig lite tid til å feilsøke og skru.. Jeg lufter bilen for salg med tungt hjerte og dårlig samvittighet da jeg ikke har anledning å gi bilen den pleien den trenger.Den tiden jeg har hatt bilen har jeg ikke hatt noen problemer i forkant av varmkjøringen, som skjedde da en radiatorslange hoppet av.Bilen var tidligere i "Apedersen" 's eie, som fikk byttet begge bakdører og bakskjermer samt gjort endel andre ting med bilen. Den er da lakkert fra bakkant fordører og helt bak, sømløst overgang fra den gamle lakken.Har ikke så mye info for hånden men det meste kan sjekkes opp om ønsket. Står helt nye vinterdekk på bilen og sommerdekkene er god for en sesong til.Bilen er gått ca 215.000(pluss minus noe)Den er for tiden ikke registrert, hadde den på eu-kontroll sent i høst(2013) og fikk følgende mangler som forøvrig ikke er blitt utbedret:-25%rust på en skive bak (2.feil)-Et sidespeil som er blitt lagt nytt glass på men ikke montert (2.feil)-Defekt nærlyspære venstre (1.feil) -Feil innstilte nærlys venstre (1.feil)-Skiltlys defekt (1.feil)-Slitt bærekule, begge foran (2.feil)-Feil på avgass, denne er nok som følge av at bilen ikke går som den skal. (3.feil)Jeg er litt usikker hva folk er villig å betale for et slikt "prosjekt" menjeg mener det kan bli en veldig god bil med litt pleie. så alle bud mottas med glede da jeg trenger pengene. Delsalg kan vurderes men kan bli litt vanskelig pga logistikken da jeg ikke bor på samme plass som bilen står.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Ring/sms på 92424141 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå