Bmw_e39 Skrevet Mars 8, 2014 Skrevet Mars 8, 2014 Heisann, sliter med og få start på e30`n min, pumpa får diesel, men alt går i returen, hva kan være grunnen til dette? Og hva bør/kan man gjøre med dette? Er en 1988mod facelift, bytta fra elektroniskepumpa til en mekanisk, etter dette at den nekter start.
engen90 Skrevet Mars 11, 2014 Skrevet Mars 11, 2014 Prøvd å løsne litt på røra til dysene mens du kinner for å se om det kommer diesel der? Får stopventilen strøm? og er pumpa riktig tima? (med måleur)
Bmw_e39 Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Skrevet Mars 13, 2014 Røra fra pumpa er skrud av, kommer ikke diesel ut av den, alt går rett tilbake i retur-røret igjen, måleur er uvesentlig akkurat i dette øyeblikk med tanke på at pumpa ikke leverer diesel, magnetventilen tikker når jeg setter strøm på pumpa.
Bmw_e39 Skrevet April 18, 2014 Forfatter Skrevet April 18, 2014 Nå er det start på bilen, men jeg må få lagt opp vaier fra pumpa til gasspedalen, må også få dette til og stemme sammen med kickdown på kassa, noen som har gjort dette og kan gi meg tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå