Mariuskv Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Hei, Selger ett Xenon kit og noen angel eyes (e36) (e39?). Xenon kitet har følgende specs: H7 pærer, 35w, 8000k.. Hadde tenkt å bruke de i fjernlysene mine men hadde hb3 pærer der så passet ikke.. Det er helt nytt, bare testet om pærene funker, og de funket. Angel eysene er noen ccfl ringer med fint lys i. Ikke brukt disse heller. Xenon kit: 300kr bud Angel eyes: 100kr (selges billig da eg ikke vet hva de er verdt..) Send meg pm om det er noe interesse eller kontakt meg på tlf: 47419820 Legger ved noen bilder: [ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Xenon kit solgt low'n'slow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeegeen Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Hva er fargen på ringene? er interessert i de Sent from my GT-N7100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Kan ta ett bilde av de senere med lys i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Kanskje litt dårlig, men en liten pekepinn vertfall.. Fargen er fin også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå