byssing Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Er på utkikk etter noen deler til en coupe, og en sedan. Coupe: bremseslitasjevarsler kabelen.sensor til automatisk høydejustering av xenonlys. mørke blinklys forran. Sedan. speil på venstre side. helst i farga Fern Green Metallic. om noen har noen av de delene, så send meg en pm. MVHEspen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 bump. ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Jeg har mørke blinklys, om de passer. Hvilken modell er den coupeen du trenger mørke blinklys til?http://bimmers.no/topic/779730-e46-coupecab-sorte-blinklys-selges/Sensor til høydejustering av xenon kan du kjøpe hos koed til 550kr eller ebay til 260kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Bilen er en 2001. Var inne å så på lyktene dine, og mine har det andre festet desverre Hmm. Mulig jeg så feil da, men syns den sensorn kosta godt over 1000lappen på GS, så tenkte kanskje noen hadde en sånn en som var brukt, men iorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
byssing Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 fremdeles på utkikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå