Djwik Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 lager meg en liste med ting jeg er ute etter til min 75 e21 316 krom støtfangere foran + bak bak plate nedre skjørt av bakskjerm begge sider bakindre hjulhus høyre side bak(den med gjenomføring til fyllerøret til tanken) org ratt/ sportsratt radiator med fester radiator vifte + plast deksel orginal luftfilter boks til M10 motor sort delskinn seter foran + bak (jeg er nødt for og skifte skum foran og trekk bak på mitt) evt alternativ er av interesse orginale alu felger evt tids riktige som ser pene ut på e21 4x100 komplett eksos evt effekt anlegg til M10 noen som kan ta på seg en hel lakkering når den tid kommer jeg kommer sansynlig vis til og kjøpe mye av dette nytt men tenker at kanskje noen har noe liggende som enn ønsker å bli kvitt har du noen gromme deler liggende så er det også av interesse jeg oppdaterer lista ettervert som jeg har kjøpt eller leter etter ting har også div bmw deler liggende så evt bytte er mulig send PMTakk for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå