bike Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Bakluke, har en liten oppover bulk 500,- Verktøyboks uten verktøy 100,- Vibrasjonsdemper 500,- Dørtrekk og sider bake, mangler lukene i sidene bake 1200,- El,speil med "bobbler" under 100,- Dashbord 500,- Check panel og solskjermer 300,- Skade v,fremskjerm Rust høyre fremskjerm Ribbet M20 innsug 100,- Deler som er solgt/borte : Servo og tannstang Hanskerom Stikkaksler Bærebroer bake Seter foran og bak Alle lykter Speedo Fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bike Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 felgene på bilen er ikke mine. den har stått med panser på men tok av det for og ta bilde i motorrom. panser har noen stygge oppover bulker bagasjeluke har en liten oppover bulk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Frontrute bra? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bike Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 det var satt inn flett ny frontrute for noen år siden, etter det har bilen ikke vært brukt. det har manglet visker på ene siden så de har hatt på beskyttelse på viskerarmen som lå mot ruta, og jeg var ute og sjekket ruta nå, og de har faen meg greid og starta viskerene slik som det stod og fått et par små riper i glasset. jeg skal vaske ruta i morgen og se tilstanden på den og se om jeg ikke får tatt et bra bilde av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Neiii:-( du får se om du får bilde hvis det er vits i. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bike Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 ja, jævlig kjipt trodde selv at den var strøken siden bilen har stått i ro siden byttet. men ripene så jævlig tynne og små ut, så får se når jeg får vasket den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Fikk svar på ny rute og d var ikke så gale som sist jeg sjekket. Men gi en lyd om den er noe. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bike Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 har fått vasket ruta og sjekket, det er ikke sol nå men jeg hadde ikke nølt et sekund med og brukt den. viskeren har bare tatt en tur over ser det ut til, det er 2 syltynne små riper på hele vandringa til viskeren på pass siden. greier ikke og få tatt bilde av det siden de er så små. det beste hadde vært om evt kjøper har hatt muligheten til og sett den selv. vil ha 1000,- kr for den, ellers går den til lagring til senere prosjekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 OK. Går for ny tror jeg. Du har bud på 1000 ink frakt. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bike Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Ok, da blir den stående svart reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bike Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 taket ? fint uten hull og rifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bike Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Taket er ikke noe og samle på, men ramma til taket er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veggar95 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 har du lysbryter? den til å dra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bike Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Har den ja, 100,- kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå