bjoern777 Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 Heihei! Første innlegg, byttet interessen fra volvo til bmw så har ikke serlig gode peiling, men fann ikke akkuratt det jeg lurte på så jeg spørr likevell har en 318is 1.8 94mod coupé for hand, hører m3 motoren er mer eller mindre bolt-on i disse bilene, hadde da tenkt s50b32 av den enkle grunn av den er litt hissigere og har lest her på forumet at flere ville valgt den fremfor b30.. hadde da tenkt å montere datasprut og kompressorkit eller turbo, og få ut av det litt gamp men har det noe å si om det er s50b32 eller s50b30, er en av di mindre bolt on i 94 modellen?grunnen til at eg begynte å lure på dette var siden b32 kom i 1996-1999 og 318is 1.8l kom 1992-1995mens b30 kom 92-96 og 318is kom i 95-99 (wikipedia tall, hehe) tar gjerne imot alle innspill til prosjektet
Hzh Skrevet Mars 10, 2014 Skrevet Mars 10, 2014 hadde gått for b32 mere gamp og b30 har vel problem med rådebank vist jeg ikke tar helt feil ? men begge motorene har vel sine feil, ta et søk her på forume og når du skal kjøre datasprut er de ikke nøye med ledningsnett vertfall!
bjoern777 Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Skrevet Mars 11, 2014 ok! takker for svar er det noen norske eller noen gode troverdige sider som selger turbo/kompressorkit?? og noen som seller innmat? evt. noen butikker?
m tech Andreas Skrevet Mars 19, 2014 Skrevet Mars 19, 2014 innmaten bør byttest med bruk av turbo eller kompressor. Disse motorene tåler lite ladetrykk ville ikke ha gått noe mere enn 0,5 på b30 og b32. Er ikke sikker på dette men tror 2.5 er bedre å sette turbo på.? Rett meg hvis det er feil. http://www.esstuning.com/ har gode erfaringer med dette
bjoern777 Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Skrevet Mars 20, 2014 innmaten bør byttest med bruk av turbo eller kompressor. Disse motorene tåler lite ladetrykk ville ikke ha gått noe mere enn 0,5 på b30 og b32. Er ikke sikker på dette men tror 2.5 er bedre å sette turbo på.? Rett meg hvis det er feil. http://www.esstuning.com/ har gode erfaringer med dette fann ikke til e36 på esstuning? ja, har mer og mer vurdert 2.5l for prisen sin del, og så er jeg ikke så nøye ettersom jeg oppnår den effekten jeg ønsker en plass mellom 4-600 hk... men til s50b30/32 tenker jeg innmat fra http://www.cesmotorsport.com/documents/75.html og turbokittene fra samme siden http://www.cesmotorsport.com/documents/119.html ser de ut som noe som vil fungere?? takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå