TonHad Skrevet Mars 15, 2014 Skrevet Mars 15, 2014 Hei ! i februar kvitta jeg meg med 240`n for å gå over til en litt mer ordentlig bil. Valget falt da på en 98 mod 520i med 245.000 på telleren. Bilen er montrealblau og besj/brunt skinninteriør med trelister. To eigere og servicehefte fulgt frem til 208.000km Av utstyr har den blandt annet : - Regnsensor- AC/klima- Cruise- El. Rullgardin- Cold Climate version- Lyspakke Bilen var helt original når jeg kjøpte den og har lagt litt planer for fremtiden : - Felger (x) 8,5 og 9,5 x 19" GS Retro i boks med Federal 595- Senk (x) 60/40 fra lowtec, ikke montert- Angeleyes (x) CCFL montert- Lykter med hvitblink fremme og bak (x) Hella facelift baklamper, nye glass fremme - Sorte nyrer (x) Lakka matt svart- M5 front og bakfanger- Sote ruter- LED Skiltlys (x) Ebay- Skikkelig lakk-korrigering - Gul lyktefilm (x) Biltema Her den dagen jeg kjøpte den : Vask og nye baklamper montert : Gulfilm, nye lykteglass og sorte nyrer : CCFL montert ( Vanskelig å få skikkelig bilde av ! ) Prøvemontert 8" x 17 GS Retro, men de ble for små.. : LED skiltlys montert : Mer kommer med tiden !
TonHad Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Skrevet Mars 16, 2014 Bilde av nye felgene ! var noe større enn 8" x 17 disse ja 8,5x 19" fremme og 9,5 x19" bake.hvilken dekkdim burde jeg satse på her ? vil ha strekk. Brukbar bredde ! Illustrasjonsbilde :
TonHad Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Skrevet Mai 24, 2014 blitt slappt med updates her i det siste pga eksamenstid ! men bilen har fått på sommersålene og ny toppdekselpakning siden det lakk olje inn til noen av pluggene. Gamle pakningen var jo helt knusktørr plastikk omtrent, måtte pille den ut i biter ! ikke rart den lakk noen stemningsbilder Men ! jeg merket et problem etter jeg monterte på sommerfelgene.Dersom jeg kjører i en krapp sving i god fart og treffer en dump/hull i veien får jeg en slags "wobbling/risting" i rattet som om at ene framdekket skal hoppe et lite stykke. og dette hender KUN når jeg treffer ujevnheter i veien. kan dette være kaputt styreledd eller er det verre ting ? tips ? har sjekka at hjubolter osv er godt festa, 3.5bar med luft i dekkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå