BMW ///BJ Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Må være uten skader og riper etc, er mulig at kamhus fra B32 passer også!? Ta kontakt om du eller noen du vet om har dette, da jeg trenger dette veldig fort Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Må være uten skader og riper etc, er mulig at kamhus fra B32 passer også!? Ta kontakt om du eller noen du vet om har dette, da jeg trenger dette veldig fort Bjørn Jeg har et i meget god stand med lageroverfall til kammene. Usikker på hva det er verdt. Kan muligens byttes i noe kjekt til S50B30/32 eller noe til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Høres veldig bra ut! hvor holder du til? Har vel egentlig ikke noe sånn spes gøy til s50 annet enn lite brukt kn filter, har desverre ikke noe deler for e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Høres veldig bra ut! hvor holder du til? Har vel egentlig ikke noe sånn spes gøy til s50 annet enn lite brukt kn filter, har desverre ikke noe deler for e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 For noe dritt å svare på poster her av og til. Ble noe tull over her. Jeg bor i Ulsteinvik sør for Ålesund. Kan sende deg noen bilder senere. Gi beskjed om det er noe spesielt du vil ha bilder av. KN-filter trenger jeg ikke så da blir det vel bud som gjelder. Anbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Hvis du får ordnet bilde under og ovenfra, og under kambukker så holder vel det. Er dette fra b30 eller b32? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 PM med bilder sendt. Kamhuset er fra B32. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå