jonas1/// Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Tenkte å legge ut noen bilder av nybilen Er en 2007 modell med kun 61000 km på telleren!Bilen har vært demobil for bavaria ble jeg fortalt av forrige eier og da ble det montert carbon splittere framme, carbon lippe på trunk, orginale 19" m3 csl felger, andre baklykter og den har visst en skjelden? rødfarge karmesinrotinteriøret er alcantara sportstoler Litt endringer kommer jeg nok til å gjøre Det jeg har lyst til er-Justerbart senkesett-35% film på siderutene framme-Andre felger, usikker enda..-svart grill-led i angel eyes og grøftelys-Bytte cd-spiller til 2 din skjermLitt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Gratulerer med fin bruksbil virkelig kule i rød de e9x Gleder meg til å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Jo takk Hehe viktig å ha 2 røde bmwer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå