bmwfredriksen93 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Pr dags dato har jeg eid 4 bmw'er! Den første bilen var en 520i Touring 1999mod som jeg hadde i litt over 1år ca, hvor jeg hadde fått montert på Mtech front, angel eyes lykter, nye baklykter. div lakeringsjobber for en ca 30 000 samt mye mye mere! Savner stasjonsvogna ja! Har liggende en senkesett til denne hvis noen vil handle!Bilstein b12 med tuv papirer!Ny pris hos gsbildeler var 12 700, men er åpen for bud!(Sorte til høyre) Bil nr 2 ble faktisk en 318, med en 318is motor i. drog godt, og meget pen bil! Bil nr 3 ble en 320i coupe! ca 98% rustfri 96mod, ikke ofte sett! Meget pen og veldig sprek bil Bil nr 4 og nåværende bil!Bmw 320d, e46 sedan 2003 mod. Meget pen og slite sterk bil som jeg har en go del planer med!Skal blant annet få ny front, mtech 2, nye lykter og det blir såklart angel eyes med ccfl. Så blir det mere slikt som proffsoting av rutene osv!Har nettopp hatt denne inne på verksted og fått byttet gløderele + div slitedeler og slikt for nermere 20 000, så denne er faktisk ikke et feil pek på! Står et sinnsykt bra annlegg fra Bil radio spesialisten i den, og det er de som har bygd dette og!Spillern er en pinoeer spiller 2dins, Focal høytalere og forsterker, og det var focal sub i denne og, men ble ødelagt grunnet gjenstand som knuste membranet så jeg byttet til Rockford Fosgate P3D2! kommer flere bilder av bilen, samt når ting blir gjort. Sommerfelgene er 18" orginal m felg! gleder meg til å bytte om fra vinter Kom gjerne også med forslag til hva jeg kan gjøre med e46'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfredriksen93 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 E46'n er også godkjent senket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Den hvite E36en var godt rusta. Skjermbuene bak var nesten laget av sparkel, spesielt v.side bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfredriksen93 Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 På den hvite e36'n så ble det hull i v.hjulbue bak etter en stund! ble litt små arbeid med den, så jeg orsket ikke nå resuterings objekt, så den ble solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå