FuNkY Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Komplett Nira i3+ motorstyring til s50b32 vurderes solgt. Ferdig modifisert ledningsnett til e36 medfølger,selges med 6stk grønndyser og orginale coiler. Sprutet selges pga forandring i planer. Kom med seriøse bud. Mvh Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuNkY Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Passa på s50b30 å? Korsn e d spurte laga te tanke på el nette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuNkY Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Skal vel ikke være noe stort problem å få det til å passe på en b30 vil jeg tro.det er med et komlett motornett..så det skal være bare å sette i kontakten i en e36 3.2l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 kan du sende meg noen bilder og slikt? har vems sprut så var litt usikker..ligger det noe map på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuNkY Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 kan du sende meg noen bilder og slikt? har vems sprut så var litt usikker.. ligger det noe map på dette? Skal prøve å få til et bilde,er på sjøen fortida. Det ligger et map inne på den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Får du fiksa bilda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuNkY Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Får du fiksa bilda? Da er det lagt til noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwforlife Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Kansje dump spørsmål, men kan man bruke lav Ohms dyser og takler den vanos ? Mvh Stian Hogsrud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå